کارگاه جاوا اسکریپت (JavaScript)
۱٬۸۲۹٬۰۰۰ تومان
پشتیبانی:
۳ ساله
تعداد فصل:
۲۰
گواهی:
دارد
بروز رسانی:
دائم
درباره ی کارگاه جاوا اسکریپت (JavaScript) :
اگر میخواهید...
- یادگیری جاوا اسکریپت را شروع کنید و هیچ ایده ای برای شروع ندارید!
- جاوا اسکریپت را به صورت اصولی، از پایه و تنها یک بار بیاموزید!
- آشنایی خود با جاوا اسکریپت را تقویت کنید!
- جایگاه جاوا اسکریپت را در توسعه ی فرانت اند، بک اند، برنامه های سیستمی و هوش مصنوعی درک کنید!
- با علم روز دنیا همگام باشید!
این دوره برای شما مناسب است.
این دوره بدین منظور طراحی شده که بتوانید پس از گذراندن آن وارد حوزه های وب(فرانت و بک-اند)، موبایل و دسکتاپ شوید. در این دوره قرار است با مباحث واقعی دست و پنجه نرم کنید. آشنایی با HTML و CSS برای استفاده از این دوره ضروری است.
البته به منظور بهبود کیفیت دوره ی پیاده سازی رابط کاربری ما شامل مباحث : HTML ،CSS ،TailWind و BootStrap در حال تدوین است.
در این دوره مرحله به مرحله به عمق جاوااسکریپت نفوذ میکنیم و پس از فراگیری کامل این زبان برنامه نویسی به کاربردهای آن و مباحث تخصصی مانند پارادایم های زبانی، برنامه نویسی تابع محور، تسک های آسنکرون، تست نویسی و هوش مصنوعی می پردازیم.
این دوره دارای 24 تمرین و 103 مثال است.
زمان تقریبی مطالعه و یادگیری دوره:
محتوای ویدیویی: 8 ساعت( 127 ویدیو : شامل تمرین ها و مثال ها)
محتوای متنی : حداقل 570 قسمت
زمان پیشنهادی برای یادگیری : ۱ ماه
فصل ها:
1 - مقدمه (رایگان)
2 - قراردادها و کلمات تخصصی (رایگان)
3 - چیزایی که باید نصب کنید (رایگان)
4 - دسترسی به پشتیبانی (رایگان)
1 - معرفی (رایگان)
مشاهده
2 - جاوا اسکریپت چیه و چه کاربرد هایی داره؟ (رایگان)
مشاهده
3 - جاوا اسکریپت در مقایسه با بقیه زبان ها (رایگان)
مشاهده
4 - مثال ۱.۰۱: شناسایی و کشف زبان ها (رایگان)
مشاهده
5 - نگاه مختصری به تاریخچه جاوا اسکریپت (رایگان)
مشاهده
6 - ایجاد شدن Netscape Mocha و LiveScript (رایگان)
مشاهده
7 - شرکت Sun Microsystems و زبان Java (رایگان)
مشاهده
8 - شرکت ECMA International و زبان ECMAScript (رایگان)
مشاهده
9 - نسخه های مختلف ECMAScript (و JavaScript) (رایگان)
مشاهده
10 - ECMAScript 1 (1997) (رایگان)
مشاهده
11 - ECMAScript 2 (1998) (رایگان)
مشاهده
12 - ECMAScript 3 (1999) (رایگان)
مشاهده
13 - ECMAScript 4 (منتشر نشد) (رایگان)
مشاهده
14 - ECMAScript 5 (2009) (رایگان)
مشاهده
15 - ECMAScript 6 (2015) (رایگان)
مشاهده
16 - ECMAScript 7 (2016)، ECMAScript 8 (2017) و ECMAScript 9 (2018) (رایگان)
مشاهده
17 - مثال ۱.۰۲: آیا میتونم از این قابلیت استفاده کنم؟ (رایگان)
مشاهده
18 - دسترسی به ابزارهای توسعه دهنده (Developer Tools) مرورگر وب (رایگان)
19 - Google Chrome (رایگان)
20 - Microsoft Edge (رایگان)
21 - Apple Safari (رایگان)
22 - معرفی متغیر ها (رایگان)
مشاهده
23 - مثال ۱.۰۳: اولین گام ها در برنامه نویسی (رایگان)
مشاهده
24 - تمرین ۱.۰۱: ایجاد یک پیغام pop-up در مرورگر (رایگان)
25 - مروری بر قابلیت های جاوا اسکریپت (رایگان)
26 - تایید و اعتبارسنجی داده های فرم سمت کلاینت (Client-Side Form Validation) (رایگان)
27 - ویجت ها یا اجزای مختلف جاوا اسکریپت (رایگان)
28 - XML HTTP Requests (XHR) (رایگان)
مشاهده
29 - ذخیره داده های محلی (رایگان)
30 - دستکاری Document Object Model (DOM) (رایگان)
31 - انیمیشن ها و افکت ها (رایگان)
32 - خلاصه این فصل (رایگان)
1 - معرفی (رایگان)
مشاهده
2 - Integrated Development Environments (IDE) (رایگان)
3 - Atom (توسعه داده شده توسط گیت هاب) (رایگان)
4 - Sublime Text (رایگان)
5 - Adobe Dreamweaver (رایگان)
6 - JetBrains WebStorm (رایگان)
7 - Microsoft Visual Studio Code (رایگان)
8 - مدیریت فایل و پروژه در جاوا اسکریپت (رایگان)
9 - پوشه ها و فایل های پروژه (رایگان)
10 - مثال ۲.۰۱: ایجاد کردن پوشه برای پروژه (رایگان)
11 - ساختار و syntax جاوا اسکریپت (رایگان)
12 - مثال ۲.۰۲: ایجاد کردن فایل های مورد نیاز پروژه (رایگان)
مشاهده
13 - قوانین نوشتن(syntax) پایه جاوا اسکریپت (رایگان)
مشاهده
14 - ترتیب اجرای دستورات جاوا اسکریپت (رایگان)
مشاهده
15 - مثال ۲.۰۳: تایید ترتیب اجرای دستورات (رایگان)
مشاهده
16 - مروری به محیط های اجرا شدن جاوا اسکریپت (رایگان)
مشاهده
17 - جاوا اسکریپت در مرورگر (رایگان)
مشاهده
18 - جاوا اسکریپت در سرور (رایگان)
مشاهده
19 - جاوا اسکریپت در دسکتاپ (رایگان)
مشاهده
20 - جاوا اسکریپت در موبایل (رایگان)
مشاهده
21 - نگاه نزدیک تر به ابزار های توسعه دهنده مرورگر (رایگان)
22 - نمای Elements (رایگان)
23 - نمای Console (رایگان)
24 - نمای Sources (رایگان)
25 - نمای Network (رایگان)
26 - دستکاری عناصر HTML با جاوا اسکریپت (رایگان)
27 - تمرین ۲.۰۱: اضافه کردن یا تغییر دادن یک آیتم توی لیست To-Do (رایگان)
28 - خلاصه این فصل (رایگان)
1 - معرفی (رایگان)
مشاهده
2 - انواع داده ها (رایگان)
مشاهده
3 - نشون دادن و کار کردن روی داده ها (رایگان)
4 - Literal ها (رایگان)
مشاهده
5 - استفاده از operator ها در عبارت (expression) ها (رایگان)
مشاهده
6 - مثال ۳.۰۱: پیاده سازی operator و expression ها (رایگان)
7 - استفاده از متغیر و مقدار های ثابت (constant) در expression ها (رایگان)
8 - مثال ۳.۰۲: کار با متغیر ها با استفاده از کنسول مرورگر (رایگان)
9 - فانکشن هایی که مقدار بر میگردونن (رایگان)
10 - مثال ۳.۰۳: استفاده از فانکشن ها در expression ها (رایگان)
11 - دیتاتایپ object (رایگان)
12 - object های آماده (رایگان)
13 - مثال ۳.۰۴: کار با object های آماده (رایگان)
14 - object های سفارشی (رایگان)
15 - نشانه گذاری نقطه ای (Dot Notation) روی object ها (رایگان)
16 - آبجکت Array (رایگان)
17 - استفاده از آبجکت Console (رایگان)
18 - قوانین و شیوه های نوشتن (Syntax) (رایگان)
19 - قرار دادن نقطه ویرگول (semicolon) در پایان هر دستور (رایگان)
20 - خط های کد در مقابل statement ها (رایگان)
21 - کامنت ها (Comments) (رایگان)
22 - جریان اجرای کد و شرط ها و حلقه ها (رایگان)
23 - بلاک های کد (رایگان)
24 - دستورات شرطی (conditional statements) (رایگان)
25 - If…else (رایگان)
26 - If (رایگان)
27 - مثال ۳.۰۵: نوشتن یک دستور if (رایگان)
27 - دستور های if و else (رایگان)
29 - مثال ۳.۰۶: شیر یا خط با if…else (رایگان)
30 - دستور if در کنار چندین دستور else…if (رایگان)
31 - یک دستور if در کنار چندین دستور else…if و یک دستور else (رایگان)
مشاهده
32 - مثال ۳.۰۷: نوشتن یک دستور if همراه با چندین else…if و یک دستور else (رایگان)
33 - break (رایگان)
34 - switch (رایگان)
35 - مثال ۳.۰۸: نوشتن و تست کردن یک دستور switch (رایگان)
36 - حلقه ها (رایگان)
37 - for (رایگان)
مشاهده
38 - مثال ۳.۰۹: نوشتن و تست کردن یک حلقه for (رایگان)
39 - do…while (رایگان)
مشاهده
40 - مثال ۳.۱۰: نوشتن و تست کردن do…while (رایگان)
41 - while (رایگان)
مشاهده
42 - مثال ۳.۱۱: نوشتن و تست کردن یک حلقه با while (رایگان)
43 - for…in (رایگان)
مشاهده
44 - مثال ۳.۱۲: نوشتن و تست کردن for…in (رایگان)
45 - for…of (رایگان)
مشاهده
46 - مثال ۳.۱۳: نوشتن و تست کردن for…of (رایگان)
47 - continue (رایگان)
48 - Labeled statement (رایگان)
49 - نوشتن و فراخوانی کردن فانکشن ها (رایگان)
50 - تعریف فانکشن ها (رایگان)
51 - Function Declaration (رایگان)
52 - مثال ۳.۱۴: نوشتن و فراخوانی کردن یک فانکشن به صورت یک دستور (رایگان)
53 - Function Expression (رایگان)
54 - مثال ۳.۱۵: نوشتن یک فانکشن به عنوان یک عبارت و فراخوانی کردن اون (رایگان)
55 - Arrow Function (رایگان)
56 - تعریف و فراخوانی یک arrow function (رایگان)
57 - مثال ۳.۱۶: نوشتن و فراخوانی یک arrow function (رایگان)
58 - واکنش به رویداد (event) های ورودی کاربر و بروزرسانی کردن DOM (رایگان)
59 - آبجکت مربوط به المنت های HTML (رایگان)
60 - دسترسی به المنت های توی DOM (رایگان)
61 - ایجاد المنت ها و محتوای مختلف توی DOM (رایگان)
62 - رویداد های توی DOM (رایگان)
63 - مثال ۳.۱۷: کار با رویداد ها و دستکاری DOM (رایگان)
64 - Silent Fail (رایگان)
65 - باگ های syntax (رایگان)
66 - باگ های logic (رایگان)
67 - دیباگ کردن (رایگان)
68 - دیباگر ها (رایگان)
69 - تمرین ۳.۰۱: برنامه ای برای بهم ریختن آیتم های یک to do list (رایگان)
70 - خلاصه فصل (رایگان)
مشاهده
1 - معرفی (رایگان)
مشاهده
2 - فریم ورک در مقابل کتابخونه (رایگان)
مشاهده
3 - Vanilla.js (رایگان)
مشاهده
4 - فریم ورک های معروف جاوا اسکریپت (رایگان)
مشاهده
5 - jQuery جاودان! (رایگان)
6 - نحوه پیدا کردن و استفاده از کد های آماده (رایگان)
مشاهده
7 - مثال ۴.۰۱: استفاده از یک کتابخونه خارجی توی کد (رایگان)
8 - jQuery در مقابل Vanilla.js (رایگان)
9 - دسکتاری DOM (رایگان)
10 - فرستادن درخواست های XHR (رایگان)
11 - مثال ۴.۰۲: هندل کردن رویداد های click با jQuery (رایگان)
12 - مثال ۴.۰۳: هندل کردن رویداد توی مثال قبلی با vanilla.js (رایگان)
13 - انیمیشن در رابط کاربری با jQuery (رایگان)
14 - مثال ۴.۰۴: ایجاد انیمیشن ظاهر شدن در زمان کلیک دکمه (رایگان)
15 - فریم ورک ها در مقابل جاوا اسکریپت اصلی (رایگان)
16 - مثال ۴.۰۵: رندر کردن یک todo list با React (رایگان)
17 - مثال ۴.۰۶: رندر کردن یک لیست todo بدون کتابخونه (رایگان)
18 - مثال ۴.۰۷: ایجاد یک کتابخونه (رایگان)
19 - تمرین ۴.۰۱: اضافه کردن انیمیشن به برنامه todo list (رایگان)
20 - خلاصه این فصل (رایگان)
مشاهده
1 - معرفی (رایگان)
مشاهده
2 - ایجاد کردن متغیر ها (رایگان)
3 - نکته ای در مورد referencing (کار با رفرنس ها) (رایگان)
4 - تعریف متغیر به صورت Global (رایگان)
5 - تعریف متغیر با var (رایگان)
6 - تعریف متغیر با let (رایگان)
7 - تعریف متغیر با const (رایگان)
8 - مثال ۵.۰۱: متغیر ها و scope (رایگان)
9 - شناسایی نوع یک متغیر (رایگان)
10 - مثال ۵.۰۲: ارزیابی نوع متغیر ها (رایگان)
11 - تایپ های ثابت (Fixed Types) (رایگان)
11 - مقدار null (رایگان)
13 - مقدار undefined (رایگان)
14 - مقدار های Boolean (رایگان)
15 - اپراتور های Boolean (رایگان)
16 - اپراتور های مقایسه (رایگان)
17 - اپراتور های منطقی (رایگان)
18 - مثال ۵.۰۳: زوج ها و فرد ها (رایگان)
19 - بررسی درست بودن مقدار ها (رایگان)
20 - اپراتور NOT (رایگان)
21 - اولویت اپراتور Boolean (رایگان)
22 - شرکت پذیری (Associativity) در اپراتور های Boolean (رایگان)
23 - مثال ۵.۰۴: بررسی مشمولیت ارسال رایگان کالا (رایگان)
24 - چرا نباید مقدار عبارت های Boolean و Non-Boolean رو با هم مقایسه کنید؟ (رایگان)
25 - چرا نباید عبارت های مقایسه ای رو به هم وصل کنید (اصطلاحا زنجیر یا chain کنید)؟ (رایگان)
26 - اپراتور Ternary (رایگان)
27 - کار با عددها (رایگان)
28 - محدودیت های محاسباتی (arithmetic) (رایگان)
29 - آبجکت Number (رایگان)
30 - فانکشن های Number (رایگان)
31 - متد های Number (رایگان)
32 - Property های Number (رایگان)
33 - مثال ۵.۰۵: فرمت کننده ارز (رایگان)
34 - کاراکتر های ویژه (رایگان)
35 - کار با string ها (رایگان)
36 - الحاق کردن (Concatenation) (رایگان)
37 - Template Literals (رایگان)
38 - مثال ۵.۰۶: قالب های email (رایگان)
39 - آبجکت String (رایگان)
40 - خاصیت (property) length (رایگان)
41 - متد های String (رایگان)
42 - مثال ۵.۰۷: برعکس کردن جمله ها (رایگان)
43 - متد toString (رایگان)
44 - عددها با string ها (رایگان)
45 - کار با فانکشن ها (رایگان)
46 - فانکشن های anonymous (رایگان)
47 - Callback ها (رایگان)
48 - مثال ۵.۰۸: پارامتر های functional (رایگان)
49 - Arrow Function ها (رایگان)
50 - نکاتی در مورد arrow function ها (رایگان)
51 - فانکشن های generator (رایگان)
52 - کلیدواژه this (رایگان)
53 - کلیدواژه arguments (رایگان)
54 - Call و Apply (رایگان)
55 - مثال ۵.۰۹: Dynamic Currying (رایگان)
56 - تمرین ۵.۰۱: مقایسه ساده عدد ها (رایگان)
57 - کار کردن با آبجکت ها (رایگان)
58 - آبجکت ها به عنوان Hash Table ها (رایگان)
59 - Key های آبجکت ها و ارتباطشون با حافظه (رایگان)
60 - آبجکت و رفرنس های اون (رایگان)
61 - Object iteration (رایگان)
62 - دسترسی دهنده (Accessor) های آبجکت ها (رایگان)
63 - مثال ۵.۱۰: تبدیل کردن آبجکت ها به toString (رایگان)
64 - کار با array ها (رایگان)
65 - Mutable بودن array ها (رایگان)
66 - Iteration روی array ها (رایگان)
67 - فانکشن های داخلی array ها (رایگان)
68 - کار کردن با Date (رایگان)
69 - Parse کردن string های تاریخ (رایگان)
70 - فرمت کردن Date به صورت string (رایگان)
71 - انجام محاسبات با تاریخ (رایگان)
72 - تمرین ۵.۰۲: ایجاد یک مدل to-do (رایگان)
73 - خلاصه فصل (رایگان)
1 - معرفی (رایگان)
مشاهده
2 - انواع رویداد ها (رایگان)
3 - رویداد های Timer (رایگان)
4 - مثال ۶.۰۱: تایمر سفارشی (رایگان)
5 - تایمر های رویداد ها / Event Timers (رایگان)
مشاهده
6 - فانکشن setInterval (رایگان)
7 - فانکشن setTimeout (رایگان)
8 - پارامتر های تایمر (رایگان)
9 - مثال ۶.۰۲: ساعت زنده (real-time) (رایگان)
10 - مدل رویداد های جاوا اسکریپت (رایگان)
11 - Event Bubbling (رایگان)
مشاهده
12 - پیمایش درختی نود ها (Node Tree Traversal) (رایگان)
13 - دسترسی مستقیم به نود ها (رایگان)
14 - اختصاص دادن یا پاک کردن یک هندلر رویداد (رایگان)
15 - مثال ۶.۰۳: محتوای قسمت بندی شده (tabbed content) (رایگان)
16 - Bubbling در مقابل Capturing (رایگان)
مشاهده
17 - چرخه حیات یک رویداد جاوا اسکریپت (رایگان)
18 - توقف حرکت یک رویداد (رایگان)
19 - متوقف کردن اکشن های رویداد ها (رایگان)
20 - مثال ۶.۰۴: جلوگیری شرطی از رویداد (رایگان)
21 - Trigger های رویدادها (event triggers) (رایگان)
22 - رویداد های سفارشی (رایگان)
23 - Trigger های رویداد های داخلی (رایگان)
24 - اتریبیوت های هندلر های رویداد ها (رایگان)
25 - رویداد ها و حافظه (رایگان)
26 - کار کردن با فرم ها (رایگان)
27 - HTTP (رایگان)
مشاهده
28 - تگ Form (رایگان)
29 - ثبت یک فرم با جاوا اسکریپت (رایگان)
30 - رویداد های ثبت فرم (رایگان)
31 - جلوگیری از ثبت فرم (رایگان)
32 - ریست فرم (رایگان)
33 - رویداد ریست فرم (رایگان)
34 - مثال ۶.۰۵: هندل کردن فرم ساده (رایگان)
35 - فرم کنترل ها (رایگان)
36 - کنترل های input (رایگان)
37 - کنترل button (رایگان)
38 - کنترل checkbox (رایگان)
39 - کنترل radio (رایگان)
40 - کنترل text (رایگان)
41 - کنترل password (رایگان)
42 - کنترل های email، tel، url (رایگان)
43 - کنترل hidden (رایگان)
44 - کنترل number (رایگان)
45 - کنترل image (رایگان)
46 - کنترل file (رایگان)
47 - کنترل textarea (رایگان)
48 - کنترل select (رایگان)
49 - تمرین ۶.۰۱: ایجاد تغییرات در مدل (رایگان)
50 - خلاصه این فصل (رایگان)
1 - معرفی (رایگان)
مشاهده
2 - اجرا شدن جاوا اسکریپت و event loop (رایگان)
3 - ران تایم جاوا اسکریپت (رایگان)
مشاهده
4 - موتور جاوا اسکریپت (رایگان)
5 - API های محیط اجرایی (رایگان)
6 - صف پیغام - Message Queue (رایگان)
7 - Event loop (رایگان)
8 - Call Stack (رایگان)
9 - Memory Heap (رایگان)
10 - event loop در عمل (رایگان)
11 - مثال ۷.۰۱: کار کردن با event loop (رایگان)
12 - Stack Overflow (رایگان)
مشاهده
13 - مثال ۷.۰۲: Stack Overflow (رایگان)
14 - مدیریت حافظه - Memory Management (رایگان)
15 - Garbage Collector (رایگان)
16 - نشت حافظه - Memory Leak (رایگان)
17 - شنونده های رویداد - Event Listeners (رایگان)
18 - Node های جداشده DOM (رایگان)
19 - متغیر های گلوبال (رایگان)
20 - شناسایی نشت های حافظه (رایگان)
21 - مثال ۷.۰۳: شناسایی نشت های حافظه (رایگان)
22 - مثال ۷.۰۴: حل کردن مشکل نشت حافظه (رایگان)
23 - تمرین ۷.۰۱: گرفتن تعداد استک فریم ها (رایگان)
24 - خلاصه این فصل (رایگان)
1 - معرفی (رایگان)
مشاهده
2 - Canvas (رایگان)
3 - مثال ۸.۰۱: رسم شکل ها با المنت های canvas (رایگان)
مشاهده
4 - دستکاری شکل ها با path (رایگان)
5 - تمرین ۸.۰۱: ایجاد یک fractal ساده (رایگان)
مشاهده
6 - Web Audio API (رایگان)
7 - مثال ۸.۰۲: ایجاد یک نوسانگر موجی شکل (Oscillator Waveform) (رایگان)
مشاهده
8 - تمرین ۸.۰۲: پخش صدا و کنترل فرکانس با دو نوسانگر (رایگان)
9 - بصری سازی صدا - Audio Visualization (رایگان)
10 - Web Storage API (رایگان)
11 - مثال 8.03: ذخیره و نشون دادن اسم با localStorage API (رایگان)
12 - IndexedDB (رایگان)
13 - مثال ۸.۰۴: ایجاد یک object store و اضافه کردن دیتا بهش (رایگان)
14 - اجرای query روی indexedDB (رایگان)
15 - مثال ۸.۰۵: اجرای query روی دیتابیس (رایگان)
16 - Cursor در indexedDB (رایگان)
17 - مثال ۸.۰۶: گرفتن، ذخیره کردن و query کردن دیتا (رایگان)
18 - Performance API (رایگان)
19 - مثال ۸.۰۷: ارزیابی عملکرد (رایگان)
20 - Web Socket API (رایگان)
21 - مثال ۸.۰۸: ایجاد چت روم با Websocket (رایگان)
22 - تمرین ۸.۰۳: Audio Visualization (رایگان)
23 - خلاصه این فصل (رایگان)
1 - معرفی (رایگان)
مشاهده
2 - محیط Node.js (رایگان)
مشاهده
3 - Sync در مقابل Async (رایگان)
مشاهده
4 - پشت صحنه پردازش درخواست ها (رایگان)
5 - Callback ها چین؟ (رایگان)
6 - شل (shell) Node.js (رایگان)
7 - مثال ۹.۰۱: اولین برنامه شما با Node.js (رایگان)
8 - نحوه import/require کردن (یا همون وارد کردن) یک ماژول توی یک اپلیکیشن Node.js (رایگان)
9 - Node Package Manager (npm) (رایگان)
10 - فلگ ها (رایگان)
11 - کامند های npm (رایگان)
12 - package.json (رایگان)
13 - پابلیش کردن یک پکیج (رایگان)
14 - ماژول های Node.js (رایگان)
15 - ماژول URL (رایگان)
16 - مثال ۹.۰۲: به روز رسانی و تغییر اطلاعات URL با ماژول URL (رایگان)
17 - Filesystem (رایگان)
18 - ماژول os (رایگان)
19 - مثال ۹.۰۳: گرفتن جزئیات مربوط به سیستم عامل (رایگان)
20 - ماژول path (رایگان)
21 - مثال ۹.۰۴: استخراج و ترکیب کردن اسم directory های یک مسیر (رایگان)
22 - HTTP (رایگان)
23 - مثال ۹.۰۵: استفاده از یک سرور Node.js (رایگان)
24 - ماژول های خارجی (رایگان)
25 - Express.js (رایگان)
مشاهده
26 - ماژول bodyParser (رایگان)
27 - Morgan (رایگان)
28 - کار با دیتابیس ها (رایگان)
مشاهده
29 - تنظیم دیتابیس ها (رایگان)
مشاهده
30 - اتصال به دیتابیس ها (رایگان)
مشاهده
31 - MySQL (رایگان)
32 - مثال ۹.۰۶: نصب، اتصال و پردازش response های یک سرور MySQL (رایگان)
33 - MongoDB (رایگان)
34 - مثال ۹.۰۷: نصب درایور و ایجاد کانکشن MongoDB (رایگان)
35 - ساخت برنامه های real-time (رایگان)
36 - WebSocket (رایگان)
مشاهده
37 - Socket.IO (رایگان)
38 - مثال ۹.۰۸: ساخت اپلیکیشن چت (رایگان)
39 - تمرین ۹.۰۱: ایجاد یک وب اپلیکیشن برای آپلود و ذخیره عکس و نگهداری جزئیاتش (رایگان)
40 - خلاصه این فصل (رایگان)
1 - معرفی (رایگان)
مشاهده
2 - JSON (رایگان)
مشاهده
3 - REST (رایگان)
مشاهده
4 - HTTP چیه؟ (رایگان)
مشاهده
5 - TheSportsDB (رایگان)
6 - مثال ۱۰.۰۱: استفاده از یک REST API برای برقراری ارتباط (رایگان)
7 - هدر های HTTP (رایگان)
8 - AJAX (رایگان)
9 - jQuery (رایگان)
10 - مثال ۱۰.۰۲: استفاده از AJAX و متد ()ajax از jQuery برای کال کردن یک سرویس (رایگان)
11 - مثال ۱۰.۳: بیشتر کار کردن با AJAX و اضافه کردن یه سری استایل CSS (رایگان)
12 - CSS (رایگان)
13 - کتابخونه های دیگه و XMLHttpRequest (رایگان)
14 - Axios و Fetch API (رایگان)
15 - مقایسه XMLHttpRequest با jQuery (رایگان)
16 - استفاده از jQuery و XMLHttpRequest برای درخواست های POST (رایگان)
17 - درخواست های Cross-Domain (رایگان)
مشاهده
18 - هدر CORS (رایگان)
19 - تمرین ۱۰.۰۱: پیاده سازی سرویس کال های REST با روش های مختلف (رایگان)
20 - خلاصه این فصل (رایگان)
مشاهده
1 - معرفی (رایگان)
2 - regex چیه؟ (رایگان)
3 - رجکس ها با جزئیات بیشتر (رایگان)
4 - کاراکتر های literal (رایگان)
5 - کاراکتر های ویژه، anchor ها و فاصله گذاری / جداسازی (رایگان)
6 - Word Boundary (رایگان)
7 - کاراکتر کلاس های خلاصه شده و کاراکتر های کلمه (رایگان)
8 - کلاس های معکوس (رایگان)
9 - کاراکتر نقطه (رایگان)
10 - ست ها (رایگان)
11 - محدوده ها / رنج ها (ranges) (رایگان)
12 - در نظر نگرفتن ست ها و رنج ها (رایگان)
13 - کمیت سنج ها / Quantifiers (رایگان)
14 - کمیت سنج های مختصر شده (رایگان)
15 - تناوب / جایگزینی (رایگان)
16 - قسمت های دیگه رجکس (رایگان)
17 - تنظیمات الگو و فلگ ها (رایگان)
18 - جستجو با String.match() (رایگان)
19 - مثال ۱۱.۰۱: تاثیر فلگ g (رایگان)
20 - بقیه متد های String برای رجکس ها (رایگان)
21 - مثال ۱۱.۰۲: تغییر رجکس برای تطبیق یک الگو (رایگان)
22 - اضافه کردن string های بیشتر به رجکس (رایگان)
23 - تمرین ۱۱.۰۱: گسترش الگو های تطبیق شماره تلفن برای قبول کردن چندین فرمت مختلف (رایگان)
24 - تمرین ۱۱.۰۲: گسترش الگو های تطبیق شماره تلفن برای قبول کردن یک فرمت خاص (رایگان)
25 - رجکس های به درد بخور (رایگان)
26 - بهترین روش های نوشتن کد تمیز (رایگان)
مشاهده
27 - روش های انتخاب اسم های خوب (رایگان)
مشاهده
28 - لینتر (linter) های جاوا اسکریپت (رایگان)
مشاهده
29 - مثال ۱۱.۰۳: JSLint (رایگان)
30 - تمرین ۱۱.۰۳: ریفکتور کردن کد به کد تمیز (clean code) (رایگان)
31 - خلاصه این فصل (رایگان)
1 - معرفی (رایگان)
مشاهده
2 - تفاوت های مرورگر ها (رایگان)
3 - polyfill ها (رایگان)
4 - Transpiler ها (رایگان)
5 - کتابخونه های دارای یک متدولوژی توسعه (رایگان)
6 - پکیج منیجر ها (رایگان)
7 - پکیج منیجر npm (رایگان)
8 - نصب ماژول ها (رایگان)
9 - پکیج منیجر yarn (رایگان)
10 - ترنسپایلر Babel (رایگان)
11 - مثال ۱۲.۰۱: یک پروژه پایه با Babel (رایگان)
12 - اپلیکیشن های Babel همراه با Parcel (رایگان)
13 - Parcel چیه؟ (رایگان)
14 - استفاده از Parcel (رایگان)
15 - اپلیکیشن های ماژولار با Parcel (رایگان)
16 - مثال ۱۲.۰۲: یک پروژه پایه با Parcel (رایگان)
17 - اپلیکیشن های Babel همراه با Webpack (رایگان)
18 - معماری وب پک (رایگان)
19 - لودر ها و پلاگین های وب پک (رایگان)
20 - تنظیمات وب پک (رایگان)
21 - مثال ۱۲.۰۳: یک پروژه وب پک پایه (رایگان)
22 - باندلر های معروف دیگه (رایگان)
23 - ترنسپایل کردن بقیه زبان ها (رایگان)
24 - زبان تایپ اسکریپت (TypeScript) (رایگان)
25 - مثال ۱۲.۰۴: یک پروژه پایه تایپ اسکریپت (رایگان)
26 - Elm و ClojureScript (رایگان)
27 - Haxe (رایگان)
28 - کتابخونه های دارای کد های آماده (رایگان)
29 - jQuery (رایگان)
30 - Underscore ،Lodash و Ramda (رایگان)
31 - مدل ها (Models)، ویو ها (Views) و کنترلر ها (Controllers) (رایگان)
32 - Virtual DOM (رایگان)
33 - برنامه نویسی Reactive (رایگان)
34 - فریم ورک های معروف (رایگان)
35 - AngularJS (رایگان)
36 - ReactJS (رایگان)
38 - Vue.js (رایگان)
39 - کتابخونه های سمت سرور (رایگان)
40 - Express (رایگان)
41 - Request (رایگان)
42 - Socket.IO (رایگان)
43 - تمرین ۱۲.۰۱: ایجاد یک پروژه برای شناسایی و کامپایل فایل های تایپ اسکریپت (رایگان)
44 - خلاصه این فصل (رایگان)
1 - معرفی (رایگان)
مشاهده
2 - پارادایم های جاوا اسکریپت (رایگان)
مشاهده
3 - پارادایم رویه ای (رایگان)
4 - مثال ۱۳.۰۱: به کار گیری و پیاده سازی برنامه نویسی رویه ای (رایگان)
5 - پارادایم شی گرایی (رایگان)
6 - مثال ۱۳.۰۲: به کار گیری و پیاده سازی پارادایم شی گرایی (رایگان)
7 - Encapsulation (کپسوله سازی) (رایگان)
8 - Inheritance (وراثت) (رایگان)
9 - مثال ۱۳.۰۳: پیاده سازی inheritance با کلیدواژه extends (رایگان)
10 - کانسپت های پایه جاوا اسکریپت (رایگان)
11 - نمونه های اولیه (Prototypes) و وراثت اولیه (Prototypical Inheritance) (رایگان)
12 - وراثت اولیه (Prototypical Inheritance) چیه؟ (رایگان)
13 - مثال ۱۳.۰۴: پیاده سازی وراثت اولیه (رایگان)
14 - فانکشن های anonymous (رایگان)
16 - تفاوت بین فانکشن های اسم دار و فانکشن های anonymous (رایگان)
17 - اسکوپ دیتا (رایگان)
18 - اسکوپ گلوبال (رایگان)
19 - اسکوپ لوکال (رایگان)
20 - اسکوپ سطح فانکشن (رایگان)
21 - اسکوپ سطح بلاک (رایگان)
22 - Hoisting (رایگان)
23 - تفاوت بین var و let (رایگان)
24 - Closure ها (رایگان)
25 - مدیریت حافظه جاوا اسکریپت (رایگان)
26 - چرخه حیات حافظه (رایگان)
27 - مقایسه تخصیص استاتیک و داینامیک حافظه (رایگان)
28 - آزاد کردن حافظه (رایگان)
29 - پیدا کردن حافظه استفاده نشده با بررسی رفرنس ها (رایگان)
30 - تمرین ۱۳.۰۱: ایجاد یک برنامه ماشین حساب (رایگان)
31 - خلاصه این فصل (رایگان)
مشاهده
1 - معرفی (رایگان)
مشاهده
2 - فانکشن های خالص (رایگان)
3 - عوارض جانبی (رایگان)
4 - تغییرناپذیر بودن (Immutability) (رایگان)
5 - مثال ۱۴.۰۱: مقدار ها و آبجکت های تغییرناپذیر - استرینگ ها (رایگان)
6 - مثال ۱۴.۰۲: مقدار ها و آبجکت های تغییرناپذیر - عدد ها (رایگان)
7 - مثال ۱۴.۰۳: تغییرپذیری - آرایه ها (رایگان)
8 - مثال ۱۴.۰۴: تغییرپذیری - آبجکت ها (رایگان)
9 - کلون (شبیه سازی) آبجکت ها و آرایه ها (رایگان)
10 - نمونه دیتا برای مثال ها (رایگان)
11 - فانکشن های مرتبه بالا - Higher-Order Functions (رایگان)
12 - متد Array.prototype.filter (رایگان)
13 - یک یادآوری (رایگان)
14 - حذف حلقه های for (رایگان)
15 - متد Array.prototype.map (رایگان)
16 - مثال ۱۴.۵: روش دوم استفاده از Array.prototype.map (رایگان)
17 - متد Array.prototype.reduce (رایگان)
18 - مثال ۱۴.۰۶: گروه بندی با استفاده از Array.prototype.reduce (رایگان)
19 - Composition همراه با compose() و pipe() (رایگان)
20 - پیاده سازی ()compose و ()pipe (رایگان)
21 - Curry کردن فانکشن ها (رایگان)
22 - مثال ۱۴.۰۷: کاربرد های بیشتر برای Composition و فانکشن های Curry شده (رایگان)
23 - بازگشت تابع (Function Recursion) (رایگان)
24 - مثال ۱۴.۰۸: شبیه سازی کارت های ورق بازی با استفاده از reduce() (رایگان)
25 - مثال ۱۴.۰۹: استفاده از متد pipe برای ایجاد فانکشن شافل کردن / بهم ریختن کارت ها (رایگان)
26 - بلک جک (رایگان)
27 - مپ کردن مقدار کارت ها به کارت ها (رایگان)
28 - تمرین ۱۴.۰۱: فانکشن های بلک جک (رایگان)
29 - مدیریت وضعیت بازی بلک جک (رایگان)
30 - جریان logic بازی بلک جک (رایگان)
31 - فانکشن های نمایش وضعیت بازی بلک جک در صفحه (رایگان)
32 - کد بازی بلک جک (رایگان)
33 - خلاصه این فصل (رایگان)
1 - معرفی (رایگان)
مشاهده
2 - کال بک ها (رایگان)
3 - ()setTimeout (رایگان)
4 - مثال ۱۵.۰۱: اجرای asynchronous کد با ()setTimeout (رایگان)
5 - مشکلات Callback Hell و Pyramid of Doom (رایگان)
6 - Promise ها و Fetch API (رایگان)
7 - استفاده از Fetch API برای دریافت کامنت پست ها (رایگان)
8 - مثال ۱۵.۰۲: ریفکتور کد لیست کامنت ها جهت استفاده از Fetch API (رایگان)
9 - تغییری برای بهبود کارایی کد (رایگان)
10 - مرتب تر کردن کد Fetch قسمت قبل (رایگان)
11 - جزئیات بیشتر در رابطه با استفاده از Fetch API (رایگان)
12 - نکاتی در رابطه با promise ها (رایگان)
13 - مثال ۱۵.۰۳: ایجاد یک فانکشن برای به تاخیر انداختن اجرای یک عملیات (رایگان)
14 - اصلاحات بیشتر در ()addDelay (رایگان)
15 - Async/Await (رایگان)
16 - تکرار شونده ها (iterators) و جنریتور های async (رایگان)
17 - تمرین ۱۵.۰۱: ریفکتور کردن کد promise جهت استفاده از سینتکس await/async (رایگان)
18 - تمرین ۱۵.۰۲: ساده تر کردن کد promise با حذف کردن پارامتر های فانکشن (رایگان)
19 - خلاصه این فصل (رایگان)
1 - معرفی (رایگان)
مشاهده
2 - یادگیری ماشین (رایگان)
مشاهده
3 - یادگیری تقویتی (Reinforcement Learning) (رایگان)
4 - یادگیری بدون نظارت (Unsupervised Learning) (رایگان)
5 - یادگیری تحت نظارت (Supervised Learning) (رایگان)
6 - Tensorflow.js چیه؟ (رایگان)
مشاهده
7 - شبکه های عصبی کانولوشن یا پیچشی (Convolutional Neural Networks / CNN) (رایگان)
8 - MobileNet (رایگان)
9 - مثال ۱۶.۰۱: ایجاد یک برنامه تشخیص دسته بندی تصویر با Tensorflow (رایگان)
10 - الگوریتم KNN (رایگان)
11 - پردازش ویدیوی زنده با Tensorflow (رایگان)
12 - مثال ۱۶.۰۲: ساخت برنامه تشخیص دسته بندی تصویر از وبکم با Tensorflow (رایگان)
مشاهده
13 - یادگیری انتقالی (Transfer Learning) (رایگان)
14 - الگوریتم K-نزدیک ترین همسایه (K-Nearest Neighbor) (رایگان)
15 - مثال ۱۶.۰۳: آموزش مدل در مرورگر (رایگان)
16 - آموزش یک مدل جدید (رایگان)
17 - مثال ۱۶.۰۴: آماده سازی دیتا (رایگان)
18 - انکودینگ وان هات (one-hot) (رایگان)
19 - دوره ها (Epochs) (رایگان)
20 - توابع فعالسازی (Activation Functions) (رایگان)
21 - مثال ۱۶.۰۵: آموزش مدل (رایگان)
22 - مثال ۱۶.۰۶: استفاده از مدل برای پیش بینی (رایگان)
23 - تمرین ۱۶.۰۱: استفاده از Tensorflow.js و مدل تشخیص اشیای COCO-SSD در ایجاد یک برنامه (رایگان)
24 - خلاصه این فصل (رایگان)
1 - معرفی (رایگان)
مشاهده
2 - چرا تست برنامه مهمه؟ (رایگان)
مشاهده
3 - توسعه تست محور / Test-Driven Development (TDD) (رایگان)
مشاهده
4 - مستندات (documentation) و تست ها (رایگان)
5 - تست ها، کد نویسی اعلانی و برنامه نویسی تابح محور (رایگان)
6 - تست واحد / Unit Test (رایگان)
7 - مثال ۱۷.۰۱: یک یونیت تست ساده (رایگان)
8 - تایپ های Higher-Kinded (رایگان)
9 - فانکتور ها در فانکشن ها (رایگان)
10 - فریم ورک تست Jest (رایگان)
11 - مثال ۱۷.۰۲: تنظیمات اولیه تست ها با Babel (رایگان)
12 - نوشتن تست ها (رایگان)
13 - تست فانکشن validateString (رایگان)
14 - مثال ۱۷.۰۳: ایجاد و مقداردهی تست ها (رایگان)
15 - فراهم کردن شرایط مورد نیاز برای تست (رایگان)
16 - رفع ارور های رفرنس (رایگان)
17 - مثال ۱۷.۰۴: ساخت فانکتور ها (رایگان)
18 - ارور های عدم تطابق دیتاتایپ (رایگان)
19 - مثال ۱۷.۰۵: برطرف کردن ارور های یونیت تست ها (رایگان)
20 - تمرین ۱۷.۰۱: توسعه مبتنی بر تست / TDD (رایگان)
21 - متد های expect در Jest (رایگان)
22 - assertion های بولین (رایگان)
23 - assertion های نادرستی مقدار (رایگان)
24 - refute (رد) کردن assertion ها (رایگان)
25 - assertion های آبجکت ها (رایگان)
26 - assertion های آرایه ها (رایگان)
27 - assertion های فانکشن ها (رایگان)
28 - ساختار ماژول تست (رایگان)
29 - فانکشن ()describe (رایگان)
30 - فانکشن های شروع و پایان تست (رایگان)
31 - assertion های async (رایگان)
32 - assertion های سفارشی (رایگان)
33 - فرمت matcher ها (رایگان)
34 - فانکشن extend (رایگان)
35 - مثال ۱۷.۰۶: گسترش Jest با matcher های فانکتور ها (رایگان)
37 - شبیه سازی (mock) فانکشن ها (رایگان)
38 - ماک های اتوماتیک ماژول ها (رایگان)
39 - ماک کردن دستی ماژول ها (رایگان)
40 - ماک کردن فانکشن های تایمر (رایگان)
41 - تمرین ۱۷.۰۲: تکمیل پروژه محاسبه کننده میانگین تعداد کلمه های یک جمله (رایگان)
42 - خلاصه این فصل (رایگان)
مشاهده
در حال تدوین ...
1 - تمرین ۱.۰۱: ایجاد یک پیغام pop-up در مرورگر (رایگان)
2 - تمرین ۲.۰۱: اضافه کردن یا تغییر دادن یک آیتم توی لیست To-Do (رایگان)
به این قسمت دسترسی نداری!
این قسمت رایگان نیست
برای مشاهده ی باقی دوره نیازه که دوره رو خریداری کنی دوست من